- lör 22 sep 2007, 12:37
tjenare, har en 855:a som ja tappat bort nyckeln till. finns de ngt sätt man kan komma in i bilen på utan nyckel? utan att behöva slåsönder bilen.
Moderator: Moderatorer
Hoglund_ skrev:tjenare, har en 855:a som ja tappat bort nyckeln till. finns de ngt sätt man kan komma in i bilen på utan nyckel? utan att behöva slåsönder bilen.Ja faktiskt gör det det... Det går att göra som på alla bilar genom en lång svetstråd och lirka.
Hoglund_ skrev:tjenare, har en 855:a som ja tappat bort nyckeln till. finns de ngt sätt man kan komma in i bilen på utan nyckel? utan att behöva slåsönder bilen.ANVÄND RESERVNYCKELN!!!!!
Addekarlsson skrev:Närmare förklaringar på hur man gör hoppas jag ni tar via pm.PM är ingen garanti då personen själv kan vara en tjuv :???: men bättre än att ta det här ute så alla kan läsa :!:
Finns gott om tjuvar som sitter på forum och försöker lära sig hur man gör, och då ska inte vi bidra till deras ökade kunskaper.![]()
Mvh/ Adde
Addekarlsson skrev:Närmare förklaringar på hur man gör hoppas jag ni tar via pm.Har inte tänkt att berätta nogrannare. Den som behöver göra jobbet tänker själv ut HUR.
Finns gott om tjuvar som sitter på forum och försöker lära sig hur man gör, och då ska inte vi bidra till deras ökade kunskaper.![]()
Mvh/ Adde
Hej! Jag har en Volvo V70 2,4T, 2001, 365 000 km[…]