Ingen aning om det ingick i något paket, men det borde det väl gjort... Affärspaket låter ju som ett vettigt namn på något som innehåller mugghållare
Min har inga mugghållare iaf, och inte en bekants f.d. -00a(GLT) heller. Ska höra med en annan bekant om det är mugghållare i hans V70XC -00 nästa gång jag träffar han
På tal om mugghållare... Ingen som har lust att skruva isär sitt armstöd och fota lite hur det ser ut där inne med mugghållare?
För själva utdragningsgrejset (släden? eller vad man nu ska kalla den..) med mugghållarna finns ju att köpa nya, och det finns spår för en "släde" i armstöden utan mugghållare... Frågan är ju då om det är fler saker utöver släden som skiljer där inne, fler delar som saknas... Om det bara är släden som saknas så skulle det ju vara pisslätt(och billigt) att konvertera ikke-mugghållare-armstöd till ett med mugghållare

edit; hittade en video från den där robert där han byter släder... han plockade bara ut den och stoppade in en ny... Tyvärr skruvade han inte isär armstödet, så det besvarar ju tyvärr inte frågan om det är något mer där inne...
edit2: tänkte inte på att jag bara kunde kolla på diagram

... Verkar som det bara är släden, samt frontdelen mellan öppningsknappen och mugghållaren som skiljer...