Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av LostMySelf
Fick 2a på besiktning för mina sidoblinkers fattades då jag satt dit Volvo-emblem istället, inget jag visste om var tvungen att sitta där. Frågan är nu, hur stor chans är det att dom kollar att dom fungerar? För jag släppte bara ner kabeln till dom bakom framskärmen och för att nå dom så måste jag ta loss innerskärmarna, och det vill jag gärna inte då stänkskydden sitter med popnitar. I värsta fall får jag väl skära ur lite av innerskärmen men hade gärna sluppit det.
Användarvisningsbild
av SBergdahl
Spontant rätt liten chans att slinka igenom med det.

Du kommer inte åt kabeln via gångjärnen på framdörrarna där man kan titta in innanför skärmen?
av LostMySelf
SBergdahl skrev:Spontant rätt liten chans att slinka igenom med det.

Du kommer inte åt kabeln via gångjärnen på framdörrarna där man kan titta in innanför skärmen?
Det ska jag undersöka!
Användarvisningsbild
av Nexus
Måste ju gå fiska upp kabeln med en ståltråd eller liknande. Jo du måste ha sidoblinkers då bilen är utrustad med det från början och din bil är dessutom helbilsgodkänd .
av Lövet
Om du fått nedslag på just sidoblinkers kan jag garantera att de kommer kontrollera att de fungerar när du kommer tillbaka.
Nästa elbil från Volvo?

Ny EX40 på gång, man släpper den […]

Dolda Vinkeln...

Eller dom som marknadsförde skiten, algoritme[…]

Låg räckvidd Volvo ex30

Du glömde energiekvationen att varje liter be[…]

Tysta sommardäck V90

Det är väldigt missvisande att jämf[…]