- lör 02 sep 2017, 15:47
Mekster.se säljer bromsok under varunamnet "A.B.S." till 610-680 kr (utan krångel med pant-bromsok) men i förpackningen ligger Volvo orginal (Ate).
Moderator: Moderatorer
LOB skrev:Mekster.se säljer bromsok under varunamnet "A.B.S." till 610-680 kr (utan krångel med pant-bromsok) men i förpackningen ligger Volvo orginal (Ate).Tack för tipset! Är det nya eller renoverade? Jag har köpt billiga en gång och det var renoverade varav den ena stod det Ate på och den andra var blank men de har då funkat nu längre än de Biltema jag hade tidigare.
Kena skrev:Ser helt nya ut. Om de är renoverade så är de väldigt noga blästrade och med nymetallfinish och helt nya kolvar etc. Hur ser renoverade ok ut?LOB skrev:Mekster.se säljer bromsok under varunamnet "A.B.S." till 610-680 kr (utan krångel med pant-bromsok) men i förpackningen ligger Volvo orginal (Ate).Tack för tipset! Är det nya eller renoverade? Jag har köpt billiga en gång och det var renoverade varav den ena stod det Ate på och den andra var blank men de har då funkat nu längre än de Biltema jag hade tidigare.
LOB skrev:Behöver man smörja kolven på nya bromsok? Förutsätter nästan att det är gjort på fabrik och fick lust att avsluta mekandet kl 24... :DNej.
Som TS vill jag påpeka att jag inte frå[…]