Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av leffe1968
#68793
hej...
har en v70 2,5 d från 2000 som har börjat ryka och går ojämt vid gaspådrag alltså när man varvar ur bilen upp till en 3000-4000rpm
har vart på rejmes ohc ställt bränslepump samt bytt luftmängdsmätaren men utan framgång!? finns det olika sätt att ställa bränslepumpen? har läst nått om en dynamisk inst som ska vara rätt så dyr jag betalade 1200kr för inställningen? nån som har vart med om det eller vet ??
tacksam för svar mvh leffe
obs bilen har gått 24000mil :( :?:
Visa din semesterbil(d)

Tänkte precis detsamma, Tjernobyl. Lustigt me[…]

Elpriset

Denna månad köpt 5,45kWh el för 6,[…]

Jag är inte så händig och har […]

Hur laddar ni?

Hej, Undrar hur ni laddar, alltså nä[…]