Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av DeoDu
Hei har en Volvo 93`850 GLT har rullet ca 300000 km, ved noen anledninger kutter motoren, da er det bare og svinge til siden og starte den igjen. Kjenner noen til hva problemet 0er?
Användarvisningsbild
av Busta_Hymen
Låter som bränslepumpsrelät!
av DeoDu
Takk! Skal skifte den.....kommer tilbake med resultatet!
av DeoDu
Busta_Hymen skrev:Låter som bränslepumpsrelät!
Hvor sitter bränselpumpsrelät? Finner det ikke i "Haynes Gör det själv handbok"?
Användarvisningsbild
av Busta_Hymen
Det sitter vid kylaren, på vänster sida... Alltså sett inifrån bilen. På samma sida som ratten, kanske jag ska säga =)
av DeoDu
Busta_Hymen skrev:Det sitter vid kylaren, på vänster sida... Alltså sett inifrån bilen. På samma sida som ratten, kanske jag ska säga =)
SUPER TAKK!
Användarvisningsbild
av Busta_Hymen
Inga problem... Hoppas nu bara att det verkligen var det som var felet, annars blir det skampålen för mig =/
av *pettson*
Busta_Hymen skrev:Inga problem... Hoppas nu bara att det verkligen var det som var felet, annars blir det skampålen för mig =/
pratar vi inte 850? där sitter bränslepumpsreläet under kåpan i säkringshållaren.. alltså skruva loss dom 4 skruvarna.. lätta på locket och SEN ser du bland annat bränslereläet :wink:
Användarvisningsbild
av Busta_Hymen
Visst är det så... :oops: Sitter mellan ljusrelät och ev. farthållarrelä. Ber tusen gånger om ursäkt, hoppas det inte blev några extraproblem. Blandade ihop det med huvudrelät =/ Nu får jag hålla tyst ett tag och skämmas!
av DeoDu
Busta_Hymen skrev:Inga problem... Hoppas nu bara att det verkligen var det som var felet, annars blir det skampålen för mig =/
........problemet er der enda.....Har noen flere forslag?.............

Passar nog,skiljer bara lite på et (5mm)

Hej. Har sett några xc60 MY2020/MY2021 som h[…]

Ljud från koppling

Problemet är löst, körde runt helt […]

EX30, påstår dom.

Tycker den är genuint vrålsnygg. Kan va[…]