Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ziggeboy68
Hejsan. Har problem me immbolizern på min 850 95, håller på o koppla bort den nu men hittar inte alla färger på kablarna. Så om nån vill hjälpa så är ja evigt tacksam
av *pettson*
Från min sida kan jag bara säga tyvärr. Stöldskydd får man koppla ur själv. Det är inget jag bidrar till.
Andra kanske hjälper till, det vet jag inte. Sen går det ju att söka i forumet om det varit uppe förut.
av Rudolfroffe
ziggeboy68 skrev:Har provat o googla men inte funnit nå, va därför ja la upp en förfrågan här.
Du kommer förhoppningsvis inte att få någon hjälp här. Det är ju ett stöldskydd, och du kan mycket väl vara en biltjuv.
Nu var vi väl tydliga nog?
Användarvisningsbild
av Lucif3r
ziggeboy68 skrev:Har provat o googla men inte funnit nå, va därför ja la upp en förfrågan här.

Jadu... kanske är lika bra att du inte hittar nått då.
Jag hittade iaf gott om info om stöldskydden på våra bilar via google, så pass att jag utan något större mankemang skulle kunna gå och hämta någons bil utan att en käft märke det(=inget utlöst larm eller krossade rutor)...

Infon finns, tyvärr...
av ziggeboy68
Förlåt så jäkla mycket då när man inte har så mycket datavana o inte vet vart man ska leta,
Tänkte d kunde va skönt o spara 1500 spänn nu när d är jul. Finns nog andra bilar som är mer attraktiv för en biltjuv skulle ja tro än en gammal volvo.
av *pettson*
Du har helt rätt. Det finns mycket mer attraktiva bilar. Men 850 stjäls och det finns ingen anledning att dela med sej av hur man gör via forum för någon bil alls någonsin. Det är synd om det kostar dej 1500. Ännu värre om det kostar 10st mellan 3-6000 stycket för att nån läste tipset här.
av ziggeboy68
Jo d förstår ja oxå, d är ju bara d att man blir frustrerad när man inte får fart på bilen o man har 7 mil enkel till jobbet.
Ta bort midjelist XC70

Ja jäklar, den videon ska man nog inte anv&au[…]

Välkommen ut i trafiken

Så var det fixat, tog inte många minut[…]

Då är du i gott sällskap. Vå[…]

Hade samma på min,var lilla batteriet som va[…]