- lör 25 okt 2014, 18:32
Hejsan! Det är så att jag går i tankarna att fräscha till min 855: a lite! Hade tänkt börja fixa till han utvändigt! lite bucklor och repor och massa ställen lacken är avskavd på. De mest kristiska områdena är dörrarna.
Jag undrar ifall v70s(gamla generationen) dörrar passar på min 855 jag är ju 99% säker på att det passar men vore skönt och få det bekräftat utav er som kan och har varit med lite mer i matchen än en annan. Jag hade enbart tänkt ta dörrarna och återanvända dörrklädseln och fönsterhiss motor etc ifrån min 850.
Jag undrar även om någon kan bekräfta att bakluckan passar där emellan.
Jag undrar även om det finns något mer som passar där emellan. Hade hoppats att även framskärmarna skulle passa men inser nu att så är förmodligen inte fallet. Eller har jag fel?
Aja alla tips på vad som passar där emellan mottages.
Mvh Torgny
Jag undrar ifall v70s(gamla generationen) dörrar passar på min 855 jag är ju 99% säker på att det passar men vore skönt och få det bekräftat utav er som kan och har varit med lite mer i matchen än en annan. Jag hade enbart tänkt ta dörrarna och återanvända dörrklädseln och fönsterhiss motor etc ifrån min 850.
Jag undrar även om någon kan bekräfta att bakluckan passar där emellan.
Jag undrar även om det finns något mer som passar där emellan. Hade hoppats att även framskärmarna skulle passa men inser nu att så är förmodligen inte fallet. Eller har jag fel?
Aja alla tips på vad som passar där emellan mottages.
Mvh Torgny