- mån 25 sep 2006, 13:20
Jag behöver en bild på diagnosuttaget, för att se hur det ser ut och därmed lista ut var det sitter. Någon som kan hjälpa mig med detta?
Moderator: Moderatorer
hankio skrev:1996 årsmodell och framåt så sitter uttaget framför växelspaken, under mynthållaren.Missade att skriva att nyare än -94 ej är intressant för min del, om uttaget inte sitter på samma ställe, förstås... Gör de det, tro?
Rist skrev:Sitter framför spolarvätskepåfyllningen (sett framifrån). Är en svart liten "ask", 2*2*3 cm typ.hankio skrev:1996 årsmodell och framåt så sitter uttaget framför växelspaken, under mynthållaren.Missade att skriva att nyare än -94 ej är intressant för min del, om uttaget inte sitter på samma ställe, förstås... Gör de det, tro?
Silver.Swe. skrev:Ok. Finns det något som utmärker den?Rist skrev:Sitter framför spolarvätskepåfyllningen (sett framifrån). Är en svart liten "ask", 2*2*3 cm typ.hankio skrev:1996 årsmodell och framåt så sitter uttaget framför växelspaken, under mynthållaren.Missade att skriva att nyare än -94 ej är intressant för min del, om uttaget inte sitter på samma ställe, förstås... Gör de det, tro?
Rist skrev:hehe nja.. ta dig en snabb titt, precis vid spolarvätskan. Är en liten svart ask helt enkelt som du kan lyfta på locket på.Silver.Swe. skrev:Ok. Finns det något som utmärker den?Rist skrev: Missade att skriva att nyare än -94 ej är intressant för min del, om uttaget inte sitter på samma ställe, förstås... Gör de det, tro?Sitter framför spolarvätskepåfyllningen (sett framifrån). Är en svart liten "ask", 2*2*3 cm typ.
Jag har Steg 4 i min V70 D4 AWD 2015. Om du vill h[…]
De som har problem med ombordsladdaren har kunnat […]