Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Rist
Jag behöver en bild på diagnosuttaget, för att se hur det ser ut och därmed lista ut var det sitter. Någon som kan hjälpa mig med detta?
av hankio
1996 årsmodell och framåt så sitter uttaget framför växelspaken, under mynthållaren.
av Rist
hankio skrev:1996 årsmodell och framåt så sitter uttaget framför växelspaken, under mynthållaren.
Missade att skriva att nyare än -94 ej är intressant för min del, om uttaget inte sitter på samma ställe, förstås... Gör de det, tro?
Användarvisningsbild
av Silver.Swe.
Rist skrev:
hankio skrev:1996 årsmodell och framåt så sitter uttaget framför växelspaken, under mynthållaren.
Missade att skriva att nyare än -94 ej är intressant för min del, om uttaget inte sitter på samma ställe, förstås... Gör de det, tro?
Sitter framför spolarvätskepåfyllningen (sett framifrån). Är en svart liten "ask", 2*2*3 cm typ.
av Rist
Silver.Swe. skrev:
Rist skrev:
Sitter framför spolarvätskepåfyllningen (sett framifrån). Är en svart liten "ask", 2*2*3 cm typ.
Ok. Finns det något som utmärker den?
Användarvisningsbild
av Silver.Swe.
Rist skrev:
Silver.Swe. skrev:
Rist skrev: Missade att skriva att nyare än -94 ej är intressant för min del, om uttaget inte sitter på samma ställe, förstås... Gör de det, tro?
Ok. Finns det något som utmärker den?
hehe nja.. ta dig en snabb titt, precis vid spolarvätskan. Är en liten svart ask helt enkelt som du kan lyfta på locket på.
av Rist
Ok. Finns det något som utmärker den?[/quote]

hehe nja.. ta dig en snabb titt, precis vid spolarvätskan. Är en liten svart ask helt enkelt som du kan lyfta på locket på.[/quote]

Ska kika!
av Uninium
Om du inte hittat den ännu så är det den som är inringad på bilden...

Bild
av Rist
Tackar!

Jag har Steg 4 i min V70 D4 AWD 2015. Om du vill h[…]

De som har problem med ombordsladdaren har kunnat […]

Ljud från koppling

Rasslar det lika om du trycker lite lätt p&ar[…]

Money talks. Med begränsade resurser så[…]