- fre 29 apr 2016, 16:55
Nästa bekymmer ni kanske har nåt tips om.. Mitt bromsok har kärvat men jag motionerade och rengjorde kolven. Nu har det funkat skitbra några veckor. Men det kommer ett vinande ljud ibland då jag kör. Kan min bromsslang vara dålig (kolven var rejält rostig men köpt 2014). Kan mitt hjullager va dåligt efter att ha kört med bromsen på?Edit: Det kan jag ta i en annan tråd vid tillfälle
DayDreamer skrev:Najs! Ja den var billig, 55-60 kr :)RääserCalle skrev:Volvo beställer hem packningen till på Onsdag. Visst kan jag köra bilen ändå lr är det stora risker? Förra ägaren körde visserligen länge med större läckage...Volvo är nog billigare på packningen än Mekonomen det brukar iaf vara så och nej det är ingen fara att du kör med bilen :)
Nästa bekymmer ni kanske har nåt tips om.. Mitt bromsok har kärvat men jag motionerade och rengjorde kolven. Nu har det funkat skitbra några veckor. Men det kommer ett vinande ljud ibland då jag kör. Kan min bromsslang vara dålig (kolven var rejält rostig men köpt 2014). Kan mitt hjullager va dåligt efter att ha kört med bromsen på?Edit: Det kan jag ta i en annan tråd vid tillfälle
Ya méca utan måta