- ons 06 jan 2016, 19:49
Knappen från 850 passar, men det är visuella skillnader mellan dom, så snyggt kommer det inte se ut.
Moderator: Moderatorer
Bonden1989 skrev:Hej på er!Klart det går att koppla in den utan kablaget. Kan kolla om jag kommer ihåg på min imorgon hur du ska koppla den på olika stiften om du drar eget kablage till den. 850:in knapp passar men det är färg skillnader på den kommer inte ihåg om den ser något annorlunda ut.
Har inte kommit över att montera mitt extraljus än. Mest på grund av brist på tid. :???: Jag har funderat lite på det här med knapp till extraljuset. Har som sagt var inte hittat någon sådan eller kablage på bildelsbasen.
Nu är frågan om jag kan använda en likadan knapp från en 850 i min bil? Det finns det ett par på bildelsbasen och jag tycker dom ser ut som den på DayDreamers bild. Är det rätt storlek på knappen?
Sen undrar jag om jag kan koppla in den såhär om jag inte har kablaget? http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=195401
Nu är det ju en 940 som han ska koppla in på, så min misstanke är att min nyare bil med en massa elektronik är besvärligare. :roll:
Vad tror ni?
Tack för all uppmärksamhet och kunskap i[…]