Moderator: Moderatorer
Lucif3r skrev:Kryp under bilen och läs av skylten på lådanvisst kan jag göra det. men det är så mkt skit ivägen så tänkte om någon visste.
JT855 skrev:Angående lambdan... Är ganska säker på att sonden inte reglerar alls om förvärmningen inte funkar. Du borde ha ganska dåliga avgasvärden på bilen. Har väl dock inget med lådan att göra.jo det hade inget med lådan och göra har bytt den iallfall.
Pilichi skrev:visst kan jag göra det. men det är så mkt skit ivägen så tänkte om någon visste.På manuell sitter skylten iaf på långsidan mot kupén, som istortsett bara går att se underifrån. Tvivlar på att skylten sitter annorlunda på automat.
och står inte det uppe på lådan inte under ?
Lucif3r skrev:Pilichi skrev:visst kan jag göra det. men det är så mkt skit ivägen så tänkte om någon visste.På manuell sitter skylten iaf på långsidan mot kupén, som istortsett bara går att se underifrån. Tvivlar på att skylten sitter annorlunda på automat.
och står inte det uppe på lådan inte under ?
Och så mycket skit kan det väl inte vara. Jag behövde bara dra med fingret över skylten för att läsa av den, och då har jag inget skydd under så all skit sprutar ju hej vilt
Tommty skrev:ska du börja byta delar på måfå nu istället för att kolla felkoden?Nej ska inte börja byta en.. Men tror starkt på att det kan vara en selinoid som kan vara paj så vill då veta hur jag byter den.. (tips)
Pilichi skrev:hur vet jag vad jag har för automatlåda ? volvo v70 xc års 98 ?Du har en Aisin Warner AW 50-42 LE, jag står just nu och river en sån som ska renoveras.
Jag får testa. Är det normalt att ski[…]
Givaren är väl integrerad i kontaktrulle[…]