Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ÄRRet
*pettson* skrev:Eftersom jag tidigare fått leverans ifrån England gällande styrväxlar till volvo så är jag högst medveten om att dom kör högerstyrt i normalfallet.
Men deras renoveringsfrekvens är betydligt högre än i Sverige. Många stora *renoveringscenters* skickar ifrån övriga Europa till England för renovering.
Så, jodå jag har köpt styrväxlar till för oss där.
Men det är inte min sak att lägga ut vem som gör vad helt enkelt.
Det är så att hittar man ställena så gör man. Annars köper sina saker här i landet.
"Sharing is caring"
av *pettson*
Läs noga ÄRRet på ren svenska för alla: vem bryr sej..
Ett tag lade jag enormt mycket tid och omsorg här. Men så dök det upp en typ av internet troll, vars enda mål och tillskott i forum är att hacka på en eller annan, men hursomhelst aldrig hjälpa till med något.
Som tur är finns dom inte överallt. Så jag ägnar betydligt mer tid och omsorg på dom forumen.
Där trollen är bannlysta delar jag mer än gärna med mej av mina inköpsställen och kanaler.
Användarvisningsbild
av milfshake
*pettson* skrev:Läs noga ÄRRet på ren svenska för alla: vem bryr sej..
Ett tag lade jag enormt mycket tid och omsorg här. Men så dök det upp en typ av internet troll, vars enda mål och tillskott i forum är att hacka på en eller annan, men hursomhelst aldrig hjälpa till med något.
Som tur är finns dom inte överallt. Så jag ägnar betydligt mer tid och omsorg på dom forumen.
Där trollen är bannlysta delar jag mer än gärna med mej av mina inköpsställen och kanaler.
Jag är tacksam för de svar du lämnat, en del har vart till hjälp. Personligen vill jag själv ge mig ut och få en uppfattningen om marknaden för detta ändamål och har ett visst behov av att uppnå saker på egen hand.
Så ja, jag har i alla fall fått den hjälp min tråd efterfråga.
EX60

Och jag säger: Detta är en elbil fr&ari[…]

Har du ingen reset knapp på blinkersspaken? […]

C70 T5 cab 2001 med startproblem

Japp den har varit loss och inga tecken på k[…]

Råd vid punktering

Tack alla för snabba, relevanta och välf[…]