Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Känn med handen, trots att du "verkar" ha bra däck, runt däcken. In och utsida samt slitytan. Har haft helskumma fenomen bara av att det varit en bula i ett däck. Rulla ett halvarv imellan så du täcker av däcken hela vägen runt. Testa direkt när du kört den ett tag och har felet. Kanske beror på hur varma däcken är ....
Ja vi är ju inne på desperata ideer nu eller :mrgreen:
sidhabo skrev:Känn med handen, trots att du "verkar" ha bra däck, runt däcken. In och utsida samt slitytan. Har haft helskumma fenomen bara av att det varit en bula i ett däck. Rulla ett halvarv imellan så du täcker av däcken hela vägen runt. Testa direkt när du kört den ett tag och har felet. Kanske beror på hur varma däcken är ....
Ja vi är ju inne på desperata ideer nu eller :mrgreen:

HaHa jo! desperata tankar och ideer har man ju allt som ofta då bilar krånglar och man inte hittar felet. Men däcken är kollade efter konstens alla regler. Så jag vet inte vad den har fått för ryck alls. Men dess ägare fick sig ett ryck idag av ren ilska. Har fått span på en likadan fast en damkörd, fullservad efter konstens alla regler -97:a i toppskick. Så om jag inte finner felet innan helgen blir det "hasta la vista" till -94:an :mrgreen: Blir så jävla less på såna här skumma fel. Då är det bättre att skiten går sönder rejält.
240 b230f lh 2.4 impulsgivarsignal

Jag har bytt tändbox och bränslebox seda[…]

https://www.youtube.com/watch?v=iu9z5m78Szw

Polestar 5

Är Polestar 5 och ES90 samma bil under skale[…]