Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av *pettson*
olaro skrev:Värmepaketet är sprillans nytt. Resultatet av luftflödet vid fullt värnepådrag blir i bästa fall hyfsat vid 0 - 2 minusgrader, kyligt vid kallare yttertemp.
Ja då är det väl bara kvar att det läcker igenom kalluft då.. Eller så förväntar du dej mera av systemet än det är konstruerat för. Du ska veta att det INTE går att få så hett som i en saab 99 eller en gammal 140. Du ska INTE kunna få luft så het att du bränner dej. Systemet är inte konstruerat så.
av olaro
Tack pettson för hjälpen så långt. Du råkar inte veta hur man kommer in i burken med alla klaffar o.d?
Om inte så tack i alla fall för hjälpen.
av *pettson*
olaro skrev:Tack pettson för hjälpen så långt. Du råkar inte veta hur man kommer in i burken med alla klaffar o.d?
Om inte så tack i alla fall för hjälpen.
Jag vet EXAKT hur du kommer in i burken och det är därför jag ställer frågor om allt runtom. Du kan börja med att ta ur HELA instrumentpanelen komplett. Sen hänger fläktsystemet kvar på torpedväggen. Då tar man ned den och klyver den. SÅ kommer man åt allt.. Det är alltså inget man gör för att man tror :wink:
Plockar man ned värmepaketet så kan man iof skicka upp optik där i för att se inuti om nånting inte fungerar.
745 ojämn tomgång

Felkoder...... Om det är fel på lambdas[…]

Har vid flera tillfällen under åren st&[…]

Hej har ett fel på min volvo v70n 2007, 2.4 […]

Har just byttat på min..1400kr, köbte f[…]