Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
niklas gson skrev:blir nog BSR system verkar vara ett bra system ...hade ju det mesta till min bil
BSR och simons är ju exakt samma enligt BILD :roll: jag hade kollat vilka som är billigast :|
Användarvisningsbild
av niklas gson
grammse skrev:
niklas gson skrev:blir nog BSR system verkar vara ett bra system ...hade ju det mesta till min bil
BSR och simons är ju exakt samma enligt BILD :roll: jag hade kollat vilka som är billigast :|
jasså det ska jag kolla upp ...ja man vill ju ha kvallite men inte betala för mycket ändå ..avgassysem e ju förbrukningsvara... :D
Användarvisningsbild
av niklas gson
niklas gson skrev:
grammse skrev:
jasså det ska jag kolla upp ...ja man vill ju ha kvallite men inte betala för mycket ändå ..avgassysem e ju förbrukningsvara... :D
kollade det ja fasen det e ju samma bild också...men dom kanske e återförsäljare åt simons ..vart ska man ringa o kolla
priset på simons direkt då??funderar på chip också men får se beror ju på om plåmboken tillåter :lol:
Användarvisningsbild
av Nexus
B la micro bildelar är återförsäljare för simons.jag köpte mitt avgas där :D
chip har TM chiptuning till havla priset mot de andra aktörerna på marknaden :wink:
Användarvisningsbild
av niklas gson
grammse skrev:B la micro bildelar är återförsäljare för simons.jag köpte mitt avgas där :D
chip har TM chiptuning till havla priset mot de andra aktörerna på marknaden :wink:
vad var priset på systemet på micro ?
tm chiptuning vart ligger det då?
vad tror du om powerchip då finns 20 mil från där jag bor.. :)

Idag har jag bokat tid för service. Classic s[…]

XC70 2016

En annan sak jag kom på jag glömt fr&ar[…]

Bytte idag med mha verktyg från Amazon. B&[…]

Hej igen Mazzokie! Prova med: "Välj dit[…]