- ons 12 dec 2007, 17:33
du verkar kompetent så jag litar på dit ord *pettson* =P
Tråkigt att det ska vara så ruggigt dyrt.
hur är det med 850/s70 automater är det något som man kan lita på att det håller vid normal körning samt normalt skötsel?
tycker det verkar som många haft problem med dem, gillar automat men vill inte betala reparationerna =)
*pettson* skrev:Jaha där ser man, trode det var ungefär detsamma men så har jag helre aldrig gjort det.Fisketorp skrev:Att plocka ned en automat är betydligt tyngre.. och en del extramoment i..*pettson* skrev: attans billigt.. :shock: Det måste vara för jobbet.. lådan kostar 27500kr som utbytes här.. sen TILLKOMMER jobbet..19`000:- i arbetskostnad?????
detlåter otroligt dyrt kan ju inte vara mycket mer arbete på en automat mot att plocka ner en manuell, har jag helt fel?
Grannens 850 96a automat havererade. utbyteslåda inkl arbete
gick på 23tusen om jag minn korrekt, var iallafall på 2* någonstans =P
Som jag sa så tar volvo här 27500kr för en utbytes..
Om man vänder sej till dom som renoverar åt volvo, kostar lådan 16300kr inkl moms.. jobbet är satt till 6,4 timmar så flis kostar det..
du verkar kompetent så jag litar på dit ord *pettson* =P
Tråkigt att det ska vara så ruggigt dyrt.
hur är det med 850/s70 automater är det något som man kan lita på att det håller vid normal körning samt normalt skötsel?
tycker det verkar som många haft problem med dem, gillar automat men vill inte betala reparationerna =)
940 års 91 gammal slitvarg
855 års 94a Till salu
V70N års 01 finbil hoppas den håller
855 års 94a Till salu
V70N års 01 finbil hoppas den håller