Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Micro säljer simons 2,5" sportsystem till AWD för 4550:- . Sen får du ju återbäring på varje 200 kr att handla annat för vilket ju ger ca 200+ i rabatt direkt på systemet. kan man säga :wink:
Användarvisningsbild
av ketto
grammse skrev:
ketto skrev:3990 kr från BSR!

http://sv.bsrab.se/products/4002020/
Det var ju bättre :D Rostfritt :-)-)
javisst! Själv har ja Ferritas system men vill ha dom utblåsen som ja länkade till!
av Diver
OK, Jag ger mig. Det var väldans. Jag hade dock ändå köpt Volvos orginal tror jag. Men hade det funnits ett sådant i ett stycke för det priset hade jag köpt det!
Användarvisningsbild
av niklas gson
uno83 skrev:Låter ju inte riktigt som att ditt nuvarande system är original... Har du förgrening och två burkar där bak men bara ett utblås?
alla awd e färdigutrustade med 2 burkar men utblåset e på den högra sidan orginal e förbered i kofångaren för dubbelt utblås..vanliga har ju på vänster sida :)
Användarvisningsbild
av ketto
Detta är Ferritas system på min bil (dock jävligt skitig bil) Och skarvarna syns inte så mycke faktiskt!
Är lätt att sätta dit, tyckte ja iaf!
Bild
Användarvisningsbild
av Phantom
Visst håller jag med om att det ser snyggt ut med två utblås, så det blir nog det när jag byter :D Även om det inte ger någon effekt så gör ju utseendet en hel del också :wink:
Användarvisningsbild
av vbc
Hakar på detta då flera experter e me på trån'
Efter byte av bränslepump, dvs rivning av hela bakvagnen så bidde utblåsen horisontella "i våg" med marken, ser asigt ut då bilen står lite "på näsan". Jag skulle vilja få upp slutrören så de är horisontella med bilen å inte marken.
Vet ni var man justerar (hoppeligen inte ovanför bensintanken...)
Visa din semesterbil(d)

På grund av bl.a kamrems haveriet på[…]

V50 T5 oljeförbrukning

M1 FS 0W40 är så top-end olja det g&ar[…]

Tysta sommardäck V90

Och däcksljud ändras med slitage ocks&ar[…]

Volvo som inte startar.

Hur krokar man bort kopplingswiren Du skruvar p&[…]