Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av camaro69
Tusse skrev:
Lilja skrev:Jo men tjurpissande låter för mig som ett forsande mer än ett större droppande.
Det rinner ganska så rejält med pulserande stråle, samt småskvätter mot slutet. När jag sedan åker iväg så blir det långa vattenränder på ca: 10-15 meter.
Målande beskrivning på ett problem. :lol: :lol:
Men för oss stadsbor, pissar en tjur mer än en häst och hur mycket pissar en häst?

Hälsa bröderna Djup, Tusse :wink: :lol: :lol:
av Tusse
Addict skrev:Har oxå vart med om detta, fast inte på min bil. Där var det en syndaflod som rann under bilen på en volvoträff. Alla hade haft ac på men ingen producerade så mycket vatten som den bilen.
Det låter precis som min bil. han som jag köpte den av, har deltagit i mängder med olika tävlingar samt Volvoträffar. Bilen har vunnit mängder med priser, den har även figurerat som vinnare i tidningen Motorsport.

Hur såg bilen ut som producerade syndafloden?
av Addict
Tusse skrev:
Addict skrev:Har oxå vart med om detta, fast inte på min bil. Där var det en syndaflod som rann under bilen på en volvoträff. Alla hade haft ac på men ingen producerade så mycket vatten som den bilen.
Det låter precis som min bil. han som jag köpte den av, har deltagit i mängder med olika tävlingar samt Volvoträffar. Bilen har vunnit mängder med priser, den har även figurerat som vinnare i tidningen Motorsport.

Hur såg bilen ut som producerade syndafloden?
Kan försäka dig om att det inte är din bil jag pratar om...
av Tusse
Ok, men det var en Volvo? vilken modell? färg?
av Addict
Tusse skrev:Ok, men det var en Volvo? vilken modell? färg?
Handikappanpassad V70...
av Tusse
Addict skrev:
Tusse skrev:Ok, men det var en Volvo? vilken modell? färg?
Handikappanpassad V70...

Ok, då förstår jag varför det rann stora pölar;-)

Hej igen! Har du varit under bilen och inspekterat[…]

Hej, jag använder en autel någon bä[…]

Larmsystem

V60 cc awd 2,4 -16. När jag startar bilen s&a[…]

Service Peugeot 107 2007

Har börjat skruva isär Peugeoten lossat […]