- tis 04 feb 2020, 19:03
Nu bytte jag ju termostat och det blev absolut ingen skillnad varken på värme eller tempmätaren.. Känns lite osannolikt att det skulle ha varit fel på båda termostaterna
Jag tror t.o.m. att jag testade den gamla i en kastrull och den öppnade precis enligt märkningen..
Ska mäta upp lufttemperaturen i morgon, den kanske inte är så låg när allt kommer omkring men man bränner ju inte fingrarna direkt. Bilen har ACC, ska kolla att spjällen stänger ordentligt
Sen inser jag att jag behöver nytt kupefilter, luftflödet på max fläkt är inte särskilt imponerande!

Ska mäta upp lufttemperaturen i morgon, den kanske inte är så låg när allt kommer omkring men man bränner ju inte fingrarna direkt. Bilen har ACC, ska kolla att spjällen stänger ordentligt
Sen inser jag att jag behöver nytt kupefilter, luftflödet på max fläkt är inte särskilt imponerande!

V70 Mk 1 (P80) -00, sen ny. Snart 65k, siktar på 100k. What could possibly go wrong? Rosten är nu under kontroll efter 25 års experimenterande, med många krokiga omvägar