Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jag tror inte att du får mycket mer i delar.
Det finns in i he många säljesannonser med volvodelar på blocket, så även om du till slut blir av med allt, så tar det månader, minst.

Jag får inte upp bilden, men är det en kalasfin sedan med allt fungerande ska du ändå se varje krona över 10.000kr som vinst i fickan.
Kombi +nån tusing.

Sök, och du finner fina fungerande V70N för 15000-20.000kr, som är mycket modernare och säkrare bil.

Åren går.....
av ghg
MickeM skrev:Jag tror inte att du får mycket mer i delar.
Det finns in i he många säljesannonser med volvodelar på blocket, så även om du till slut blir av med allt, så tar det månader, minst.

Jag får inte upp bilden, men är det en kalasfin sedan med allt fungerande ska du ändå se varje krona över 10.000kr som vinst i fickan.
Kombi +nån tusing.

Sök, och du finner fina fungerande V70N för 15000-20.000kr, som är mycket modernare och säkrare bil.

Åren går.....
nä ska köpa en bmw e36 328 med M-paket men hoppades att jag skulle få iallafall 15000 så de inte skulle bli så stort mellanrum :)
Nej du får absolut inte mer för den i delar. För ärligt talat....... Det finns inte mycket av värde..... Det är bara en vanlig 854 GLT såsom så många andra.. Du saknar ju bl.a. en turbo som i bra skick är värd kanske 1000kr, IC kan man nog få en 300 för, så det är 1300kr borta direkt från värdet av din bil.

Det jag personligen kan se ett värde i på en 854 är bakljusen, för vad jag har sett finns dom inte att köpa nya(till skillnad mot 855/V70)... Men det betyder inte att dom värda sin vikt i guld...

Kullagret där rattaxeln går in i styr[…]

Är väl ingen adaptiv farthållare[…]

Välkommen ut i trafiken

Jag har kvar ett nytt expansionskärl, som &[…]

installera dragkrok

ok! Vilka funktioner får man med volvo orgin[…]