- mån 10 nov 2014, 21:07
Ser ut som det är monterat klara lyktglas på vanliga lyktor. Det går inte.
Moderator: Moderatorer
VolvoMotor skrev:HejDroopy skrev:För 25-30k hade jag gått up på en N istället, 2,4T el en T5a, hade aldrig slänt 26k efter en gammal utjänt 855 med 40000milMen en vanlig V70N 2.5T eller T5 är ingen legend som en R är. TS är ute efter en R. Vad ska du ha bilen till henka1? Brukis eller sommarbil?
Andis skrev:Står 250hk i bilregistret på den jag trodde en äkta R hade 300 hk.
henka1 skrev:En kort fråga till, är det bara hästarna du är ute efter? I så fall får du ju en V70 T5 som är mycket fräschare med lägre mil än den där om du går upp lite i budget.VolvoMotor skrev:HejDroopy skrev:För 25-30k hade jag gått up på en N istället, 2,4T el en T5a, hade aldrig slänt 26k efter en gammal utjänt 855 med 40000milMen en vanlig V70N 2.5T eller T5 är ingen legend som en R är. TS är ute efter en R. Vad ska du ha bilen till henka1? Brukis eller sommarbil?
Tacken är ingen sommarbil utan mer året runt el när jag känner för det.
Anser att det inte vara värt att lägga ner för mkt pengar på en som rullat 40 000 mil.
Min tanke är mer att fixa rosten seriöst och ge lacken en uppfräschning. Återställa till orig med fälgar och handtag.
Vore kul att uppgradera väghållningen lite och köra lite bana men det är kanske en dum ide med nästan 40 000 mil på nacken.:)
kebabpizza skrev:R med 300 pållar kom först med P2-chassiet.
Finns ju gott om XC40 el under 300k även en C[…]
Dessa alltså. I mitt fall har de inte uppfyl[…]