Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av vigg
vigg skrev:
vigg skrev:
TommyP86 skrev:Ina är en originalleverantör, det hade jag köpt.
Ringer någon liten klocka angående INA. Sökte snabbt och det verkar vara bra skit. Väldigt många kit från andra märken verkar ha INA löprullar och spännare. Det var ju även bra pris på INA kiten så det blir ett sånt. Tack för inputen!
INA kiten var slut. Vart Ett Conti kit. Beställde nyss. Får vi se vad och när det kommer fram.
Det gick ju fort ju. De (UPS) ringde nyss och sa att de inte kunde leverera varan då det var portkod på min adress. Då frågade jag varför de inte ringde mig på en gång? "nej våra chaufförer har inga telefoner av säkerhetsskäl"..wtf???
De ska göra ett nytt försök imorgon. :roll:
av vigg
Lucif3r skrev:"nej våra chaufförer har inga telefoner av säkerhetsskäl".

Ehhhh......................................... What!? Det där har dom nog fått lite om bakfoten, man HAR ju telefon av säkerhetsskäl...
Hon som ringde lät som från ett callcenter i Afrika. Tror det är var det som ställde till det. Klart som fan chaufförerna har telefon. Undrar om chauffören också var från callcentret :lol:
av vigg
Nu har jag fått grejerna. Verkar som allt är med och kvitto i kartongen. Så grönt ljus på denna sida från mig.
Tog upp vattenpumpen av nyfikenhet...jösses, är det till en radiostyrd bil? :D den är ju så liten, lätt och klen!
Och löprulle och spännare i kitet är av märke INA!. Känns ju bra.
Ta bort midjelist XC70

Ja jäklar, den videon ska man nog inte anv&au[…]

Välkommen ut i trafiken

Så var det fixat, tog inte många minut[…]

Då är du i gott sällskap. Vå[…]

Hade samma på min,var lilla batteriet som va[…]