Original är väl lite mer välbyggda inuti, men då får du nog punga ut runt 2500/strålkastare.
Funktionen skulle jag säga är densamma.
Moderator: Moderatorer
Lucif3r skrev:
Den enda "referens" jag har är skillnaden mellan mina gamla orginal och dom nya med projektorlinser med samma lampor.
Och trots att dom gamla var slitna(var ju därför jag böt^^) så var ljuset sämre i don nya(dock med korrekt ljusbild).
Med xenon i halvljusen så är dom i en helt annan klass och kan inte jämnföras med reflektorer dock. Projektorlinser lämpar sig helt enkelt inte för halogen.
c7098 skrev:Vad säger SBP om xenon i projektor lyktorna? Har själv projektorer med H7, är nöjd med dom om man jämför med dom gamla c70 kristall lyktorna som dessutom var RHD, men vill gärna ha än mer ljus.
Lucif3r skrev:c7098 skrev:Vad säger SBP om xenon i projektor lyktorna? Har själv projektorer med H7, är nöjd med dom om man jämför med dom gamla c70 kristall lyktorna som dessutom var RHD, men vill gärna ha än mer ljus.
Kan tänka mig att dom säger "get the f..k out!!!" och ger en härlig ombes :)
Jag byter innan bes., det handlar ju bara om att byta glödlampa(finns ingen lag som säger att man inte får ha urkopplade ballastrar i motorrummet)
Brukar inte Volvo ha damasker till drivaxlarna up[…]
20 år gammal bil, räkna med problem.