Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av firefightern
Hellö!! är det nån som monterat X70s sidoblinkers på sin "gamla855a" ,blir det snyggt eller!!! är det samma strolek på hålet där blinkern ska in??? tacksam för lite tips (RO)
av andezon
hej!
passar perfekt och blir mycket snyggare
Användarvisningsbild
av firefightern
:cry: Ja du ,du nämde att sidoblinkers till x70 skulle passa som handsken, det vet jag ju inte om jag kan hålla med om,jag fick nämligen fila upp hålet en aning för att få i lås "öronen",med resultat att den inte sitter speciellt hårt fast =att den kan vrida sig när man kör! inte bra.men men nu är de på plats med några droppar "superlim" så sitter de säkert min tid med på denna kärran.Men det är klart finns det några andra tips på hur man får den att sitta bra så är de varmt välkommna. mvh Janne i Kallsta..
av andezon
vet inte hur du monterat dem men jag har byt på 4-5 bilar och det har inte varit några problem alls :D
Användarvisningsbild
av v70r awd 04
firefightern skrev::cry: Ja du ,du nämde att sidoblinkers till x70 skulle passa som handsken, det vet jag ju inte om jag kan hålla med om,jag fick nämligen fila upp hålet en aning för att få i lås "öronen",med resultat att den inte sitter speciellt hårt fast =att den kan vrida sig när man kör! inte bra.men men nu är de på plats med några droppar "superlim" så sitter de säkert min tid med på denna kärran.Men det är klart finns det några andra tips på hur man får den att sitta bra så är de varmt välkommna. mvh Janne i Kallsta..
håll dig till superlim :lol: :lol: eller svets fast dom snart någon som knykt dom ändå har blivet av med hur många som helst :twisted:
Användarvisningsbild
av firefightern
ja du kompis,det blev inte läng de fick sitta på ,ca 5dar så gapade det tomt i hålena på varsin sida f-n oxå,men nu har jag investerat i två nya original sido blinker istället "vita" förståss,så det ska väldigt intressant å få se vad länge de faå behålla sin plats på Kärran..Så det där med svetsen det får väl bli nästa prospekt he he ha de så gôtt ,,Janne :evil:
Användarvisningsbild
av v70r awd 04
set i handen bakom skärmen och dra ett kraftigt bunt band runt på baksidan funkar fint
Användarvisningsbild
av firefightern
He He, det låter ju Basic,jag har faktiskt lagt ner detta med x70 blinkers helt, jag skrev nog att jag hade bytt till orgi,fast med "vita" glas istället.men iden med Buntissar på baksidan den va goo den.. :-)))))
av alan
Jag har för mig att det går att köpa vita blinker på biltema.

Haha, nej. Han kanske tror motorn går s&ou[…]

Hur tar jag ut felkoder på en 96a?

Vanligaste felen är för lite gas, shimsa[…]

Volvo on call och GSM

Pratade med Volvo om det och de låter inte[…]