Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Kermithboy
forbo skrev:Tre stora runda!

Blir ju inte mkt till ljus av en sådan ramp.. grymt fult är det med.
Klart stora lyser bättre. Mkt större reflektorer. Men förstår inte hur du kan tycka de stora e snyggare än de små??*funderar* Ser ju ut som paraboler.
av H.D
Har 3st av Hellas blå klarglas på min V70 2,4t och är man händig så fixar man fästen och stag själv, till mina stag kommer delarna från bland annat Clas Ohlson. Jag är kanon nöjd med mina ljus. Vi har ju alla olika smak.
Användarvisningsbild
av forbo
Kermithboy skrev:
forbo skrev:Tre stora runda!

Blir ju inte mkt till ljus av en sådan ramp.. grymt fult är det med.
Klart stora lyser bättre. Mkt större reflektorer. Men förstår inte hur du kan tycka de stora e snyggare än de små??*funderar* Ser ju ut som paraboler.
Jadu, smaken är olika :) tycker det är snyggast med tre stora runda, tycker ramperna ser så löjliga ut :)
Användarvisningsbild
av mrEasywin
På min v70 sitter två Bosch 225 med helljusbild och på min s40 har jag 3st Hella 3000 Blue. Av dessa två modeller lyser Hellorna bättre. Att ha mindre lysen än någon av dessa är enligt mig ingen ide då det knappast gör någon skillnad mot att köra utan extraljus.
Användarvisningsbild
av gundj
Hur pâverkar ljusramperna luften till kylaren genom undre intaget?
Behöver man plocka bort rampen pâ sommaren om man har tomatlâda?
Hur pâverkar 3 stora lampor kylningen?
Användarvisningsbild
av ketto
gundj skrev:Hur pâverkar ljusramperna luften till kylaren genom undre intaget?
Behöver man plocka bort rampen pâ sommaren om man har tomatlâda?
Hur pâverkar 3 stora lampor kylningen?
då ja körde ett tag me både ramp och Hella 3000 FF så blev de ingen skillnad på kylningen va ja märkte! Hade rampen monterad under regplåten!
Men rampen sålde ja iaf så nu har ja bara dom stora kvar!

Om du gör en snabbkontakt till rampen eller till dom stora så kan de va en idè att plocka bort den till sommaren, vem vill ha x-ljus då?
Ja gjorde snabbkontakt till dom stora, tar 2-3 minuter att plocka bort de!
Start stopp

Ja,det gör den..

Förstår dig. Helt outstanding bil, den […]

Ger fel i expansionsventil eller reglerventil n&ar[…]

Hej, mina säkerhetsinställningar till&ar[…]