Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Andez
Fläkten är borta, batteriet är ute och diverse sladdar och grejer borta, kan ju dock inte påstå att det är gott om plats för att få bra kraft med t.ex gummiklubba om man vill få kraft i slagen men får ta mig en titt efter helgen käns som att jag måste missat sista skruven även fast jag inte kan se den.
av Andez
ja först tänkte jag det men när jag började ta bort slangen till luftfiltret och lite annat så kom jag åt ganska bra så nöjde mig så men hittar jag inte den sista skruven eller får loss eländet så får jag väl plocka ner insuget också... tack för alla tips återkommer på tisdag med resultat :)
Användarvisningsbild
av darkien
behövs ingen större kraft e bara o få den o börja vicka o släppa stiftet men de förutsätter att alla tre skruvarna e borta :wink:
av Andez
Tack för alla förslag det gick väldigt lätt när man väl insåg hur blind man varit som missat den tredje rackaren.
Användarvisningsbild
av darkien
skam den som ger sig heter de ju :wink: lätt o missa skruvar ibland de gör även proffsen :lol:
Xc60 MY26 Kylt handsfack

Var och tittade på en Plus Dark My26, den ha[…]

Husbilar igen, eller ja förare och själv[…]

Termostaten (tror det är den) i både f&[…]

Det är ofta fel på dessa mätarhus.[…]