Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

på min lyser den til då man trycker sen får man vänta nåra sec så börjar den blinka felkoden sen får man trycka igen för nästa kod kolla så du har ordentlig kontakt på stiftet oxå
av bilbo
darkien skrev:på min lyser den til då man trycker sen får man vänta nåra sec så börjar den blinka felkoden sen får man trycka igen för nästa kod kolla så du har ordentlig kontakt på stiftet oxå
Så du menar alltså att när du trycker ner knappen börjar dioden lysa sedan håller du den kvar nedtryckt i några sekunder ( hur många typ 2,5,10,20,30...?)och sedan börjar den blinka o då släpper du knappen? och avläser koden som visas. sedan gör om ovanstående för varjje ny kod?
du ska ha tändning på sen bara hålla ner den 1 sec vänta o läs av felkoden sen efter varje felkod tryck en sec för o läsa nästa har du bara en felkod ska den blinkas ut två ggr sen kan man radera felkoderna genom att hålla ner knappen 8 sec så den börjar lysa släpp o tryck direkt ner den igen i 8 sec släpp och stäng av tändningen vänta några sec slå på tändningen igen tryck en sec på knappen så ska den blinka 1-1-1 om felkoderna inte kvarstår
EX60

Idag har jag varit och kollat på bilen i[…]

ok, låter som en bra idé. Kanske rent[…]

Har inte tittat på filmerna så vet in[…]

Lyser lampan kan du ta ut felkoder. Kolla under mo[…]