- tis 26 mar 2013, 23:22
Jadu. Känns som att det är Murphy som är framme på vänstersidan. :(
Kikade på dina bilder, och jäklar vad fräsch din 850 var!
SEpaket skrev: Jaså, du också? Såg att din också är en 94a. Gott råd, framskärmarna ruttnar från insidan på dessa bilar. Inte ens min välskötta (se länk i signaturen vid intresse) har klarat sig där. Men jag är ute och jagar nya.Ja, jag har sett att måååånga 850 har upprostade framskärmar just där jag har ovanför listen. Tråkigt men sant. Jag håller lite utkik om det mot förmodan skulle dyka upp en fin som man kan köpa men det känns som ett dött lopp. :(
Jag har också haft en satans otur med vänster fram. Och jag tror jag vet vad det berodde på i mitt fall. Första som hände var att oket skar ihop där, så det var att byta. Därefter gick krängningshämmarstaget av. Därefter gick ABS-givare och dito sensor. Sedan hjullager som sade upp sig. Och till sist bromsslangen som var totalt sprucken. Teorin hos min husmekaniker är att oket kärvade fast och att beläggen låg emot skivan och att det blev en viss överhettning. Teorin får stå för honom, men eftersom oket kärvade ihop är det fullt troligt. Fast det påverkade säkert inte staget.
Eller också för bara vänster i allmänhet otur med sig. När jag blev påkörd bakifrån och fick min nackskada skulle jag göra vänstersväng också, så det är nog något ont med vänster och trafik i samklang.
Ät det någon annan skicklig människa som har en teori var inte rädda att hojta till då.
Jadu. Känns som att det är Murphy som är framme på vänstersidan. :(
Kikade på dina bilder, och jäklar vad fräsch din 850 var!
- By Jgo