Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av vrålvolvon
Hej!

Hur gör man om det är för många dosor inprogramerade redan då?

för om det är fler än 3 st så är det ju inte så konstigt att det inte fungerar för mig?

/nicklas.
av Addekarlsson
I och med att du programmerar in låt oss säga 2 st fjärrkontroller, så faller övriga automatiskt bort. Det är därför man ska ha alla man vill programmera tillgängliga vid nyprogrammering. :wink:

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av vrålvolvon
Hej!

Fungerar det att programera larmdosan på alla volvo 850 eller varför säger volvo så här: om det (inte fugerar) så fixar vi det på verkstan för 1000kr?

Då borde det ju va så att det inte fugera att programera in den själv?

Är det nån på det här forumet som har testat om det verkligen fungerar, för jag har suttit ute i bilen hela kvällen och har inte fått till det än, Vad gör jag för fel? har testat alla tipps och råd jag har fått ikv...

och ni som kan, svara även på det här inlägget;

http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?t=11547
Användarvisningsbild
av vrålvolvon
Hej!

Jag vill bara meddela alla om att jag har fått igång den nya larm dosan nu.

Det jag gjorde var att:

Vrida tändningsnyckeln till ON läge fyra snabba ggr så den röda dioden vid framrutan börjar blinka (pulserande), sedan höll jag ner lock/unlock knappen på dosan tills det att dioden i framrutan lyser istället för blinkar. Sedan är det bara att testa, och det gick direct :)

Fatta vad glad man blir då saker och ting börjar fungera som dom ska:)

Tack för alla super bra tipps

Med vänliga hälsningar/Nicklas
av Uninium
Bra att det löste sig,men nästa gång du har en fråga försök att hålla dig till en tråd istället för 5-6st som du la upp nu.
Blir lite snurrigt :shock:

Nej, den är i mässing och sitter cirka 5[…]

Mjaa det kan vara vanskligt att lyfta i det tr&ari[…]

https://x.com/lovecarindustry/status/192550084999[…]

Det blir sanslöst bra, väl värt pen[…]