Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av bearbetaren
js1, gjorde som du sa till mig med att koppla bort kabelstammen i bagageluckan men ingen förändring. som jag skrivigt tidigare så klickar reläet nu iaf när jag låser innifrån, även märkt att larmet börjat funka nu efter att jag bytt centrallås relä?
troligen el fel eller vad kan det vara?
Användarvisningsbild
av js1
Koppla ur motsvarande kontaktstycke i passagerardörren och prova igen. Funkar det fortfarande inte kopplar du ur förrardörren och provar att öppna från passagerarsidan. Jag skulle gissa att du har en microbrytare som hängt sig i nåt lås, gäller bara att försöka ringa in den.
av bearbetaren
js1, har inte gjort exakt det du sa för jag saknade verktyg som jag behövde idag, va nämligen inte hemma, men försökte pilla lite inne i dörren men kom inte åt, men upptäckte en kabel som inte satt fast i något, vit och röd kabel och något kontakt stycke, ingen aning om va de kan vara men undrar bara ifall det kan ha med det att göra?
Ska in i bilen och pilla mer imorgon då jag har den hemma och har tillgång till verktyg.

The Final Frame: Your $500,500.99 Gift https://tel[…]

Haha, ja uppenbarligen men frågan är ju[…]

Kör bara blockvärmare istället och […]

Doktorns 945 ltt -97

Då var det dags för en service igen. Mo[…]