Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av *pettson*
ÄRRet skrev:
Ja man ska kunna fråga i forumet men ALDRIG glömma att det är DITT problem du tagit med dej in i forumet, och du ska delta i problemlösningen efter bästa förmåga. För att få den förmågan stärkt och kunna delta i din hjälp till självhjälp bör du ha en handbok om du inte är välbekant med allt det gäller. Det handlar om eget engagemang.
Har man inget eget engagemang, varför ska då andra ägna sin fritid åt att lösa dina problem?
Då är det bättre att lämna in bilen och få den lagad.
Din åsikt. Kan mycket väl finnas folk som vill lösa problem utan egen vinning. Kanske tycker det är kul? Alla har inte ditt synsätt...

Ber om ursäkt för att varken mitt eller gubben p´s svar inte hjälper dig att byta turbo...
Du behöver aldrig be om ursäkt för mina svar. Jag kommer aldrig att varesej be om ursäkt för dina svar eller dina åsikter.
Du behöver aldrig låtsas som att du förstår vad jag säger eller vad jag tycker, det är klargjort om den biten sedan länge här i forumet.
Det är bättre du koncentrerar dej på dina egna gedigna kunskaper för att göra mera konstruktiva inlägg till hjälp för folk som behöver hjälp oavsett deras egenintresse, istället för att ständigt ägna dej åt att endast hugga när du skriver nåt.
För min del så har jag sedan ett bra tag lämnat plats för dom som har bredare och bättre kunnande än jag i alla kategorier. T.ex du själv.
Så spotta i nävarna nu, det är gott om folk att försöka hjälpa. :-)-)
av *pettson*
Ravi skrev:Så Pettson vad jobbar du med om man får fråga :)
Det får man fråga.
Men det lär inte tillföra tråden någonting. Så är det intressant så får jag föreslå PM.
Användarvisningsbild
av Ravi
Ha ha :) :) lite meningslöst svar men helt okej!!!! Var bara tanke på din kunskap om saker och ting
av *pettson*
Vad är det meningslösa i att tala om för dej att det inte har med tråden att göra, och att du får ta det i Pm med mej om det fortfarande är intressant?
Användarvisningsbild
av Nexus
Pettson har så rätt vad han besitter för kunskaper har ju inget med tråden att göra så varför såga sönder den ännu mera som inte leder till konkreta tips på turbobyte.
Hoppas inte trådskaparen flyr nu efter denna syjunta i tråden.
Användarvisningsbild
av Ravi
Varför skulle han fly fältet nexus finns
Många trådar här på forumet som ballar ur lite si och så hela tiden så lite kan man väl undra om han nu sitter på all kunskap själv! Men visst jag kan slänga i väg ett pm så det är lungt!
Nästa elbil från Volvo?

el är det en prototyp de visar i länken?

..Letade efter det idag men måste gå[…]

Ja det är bra poänger, nu har jag ju ial[…]

Packbox fræmre på vevaxel

Hej! Tænker byta kamrem/V.P på min V60[…]