- sön 15 jan 2012, 23:04
Du behöver aldrig låtsas som att du förstår vad jag säger eller vad jag tycker, det är klargjort om den biten sedan länge här i forumet.
Det är bättre du koncentrerar dej på dina egna gedigna kunskaper för att göra mera konstruktiva inlägg till hjälp för folk som behöver hjälp oavsett deras egenintresse, istället för att ständigt ägna dej åt att endast hugga när du skriver nåt.
För min del så har jag sedan ett bra tag lämnat plats för dom som har bredare och bättre kunnande än jag i alla kategorier. T.ex du själv.
Så spotta i nävarna nu, det är gott om folk att försöka hjälpa.
-)
ÄRRet skrev:Du behöver aldrig be om ursäkt för mina svar. Jag kommer aldrig att varesej be om ursäkt för dina svar eller dina åsikter.Ja man ska kunna fråga i forumet men ALDRIG glömma att det är DITT problem du tagit med dej in i forumet, och du ska delta i problemlösningen efter bästa förmåga. För att få den förmågan stärkt och kunna delta i din hjälp till självhjälp bör du ha en handbok om du inte är välbekant med allt det gäller. Det handlar om eget engagemang.Din åsikt. Kan mycket väl finnas folk som vill lösa problem utan egen vinning. Kanske tycker det är kul? Alla har inte ditt synsätt...
Har man inget eget engagemang, varför ska då andra ägna sin fritid åt att lösa dina problem?
Då är det bättre att lämna in bilen och få den lagad.
Ber om ursäkt för att varken mitt eller gubben p´s svar inte hjälper dig att byta turbo...
Du behöver aldrig låtsas som att du förstår vad jag säger eller vad jag tycker, det är klargjort om den biten sedan länge här i forumet.
Det är bättre du koncentrerar dej på dina egna gedigna kunskaper för att göra mera konstruktiva inlägg till hjälp för folk som behöver hjälp oavsett deras egenintresse, istället för att ständigt ägna dej åt att endast hugga när du skriver nåt.
För min del så har jag sedan ett bra tag lämnat plats för dom som har bredare och bättre kunnande än jag i alla kategorier. T.ex du själv.
Så spotta i nävarna nu, det är gott om folk att försöka hjälpa.

- By Kamelen