- tor 05 jan 2012, 22:45
Svängde in på jobbet för exakt en timma sedan, när jag ställde mig på en p-ruta drog jag till i handbromsen och jag fick den mer eller mindre i näven. Locket/mittanmstödet flög upp och vips så har jag ingen handbroms :(
eller väldigt liten på absoluta högsta läget såg iaf att v-hjul var lite "trögt", hann inte kolla mer än så eftersom jag skulle gå på mitt pass på jobbet.
nu till min fråga kan vajen gått av? är det en per hjul eller en hela vägen bak och sedan delar sig vid bakaxel? kan jag ha haft en sånn otur att hela justeringen gett upp både i hjulen och vid spaken?
handbromsen tog bra innan på läge 4-5.
behöver lite tips på vad jag ska kolla på ska under bilen imorgon efterjobbet för på byta länkarm och yttre styrled.
eller väldigt liten på absoluta högsta läget såg iaf att v-hjul var lite "trögt", hann inte kolla mer än så eftersom jag skulle gå på mitt pass på jobbet.
nu till min fråga kan vajen gått av? är det en per hjul eller en hela vägen bak och sedan delar sig vid bakaxel? kan jag ha haft en sånn otur att hela justeringen gett upp både i hjulen och vid spaken?
handbromsen tog bra innan på läge 4-5.
behöver lite tips på vad jag ska kolla på ska under bilen imorgon efterjobbet för på byta länkarm och yttre styrled.
----------OSLO----------
* 855 2,5 S -95
* letar bil i Norge (som går att köpa för "vanliga" pengar)
* 855 2,5 S -95
* letar bil i Norge (som går att köpa för "vanliga" pengar)

- By Kamelen