Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av nikongubben
Några glada ungdimar rev i natt av min tanklucka. Denn sitter ju med ett plastfäste. Hämtade ett nytt på VOLVO (77kr). Det var bara att slå in plastpiggarna i det nya fästet på expandern i plastfästet. Visst...
Det som du slog på "pinnen" gick ju av!
Har använt dorn och minimal hammare. Har någon en bra lösning på hur man får i dessa expanders?. Åker och köper ett nytt fäste imorgon.
(PS. Hur forcerade ligisterna låsning på luckan till tanken. Den borde ju ha suttit kvar i låsningen. Men inte då??DS)
Användarvisningsbild
av Hot Chilli
nikongubben skrev:Några glada ungdimar rev i natt av min tanklucka. Denn sitter ju med ett plastfäste. Hämtade ett nytt på VOLVO (77kr). Det var bara att slå in plastpiggarna i det nya fästet på expandern i plastfästet. Visst...
Det som du slog på "pinnen" gick ju av!
Har använt dorn och minimal hammare. Har någon en bra lösning på hur man får i dessa expanders?. Åker och köper ett nytt fäste imorgon.
(PS. Hur forcerade ligisterna låsning på luckan till tanken. Den borde ju ha suttit kvar i låsningen. Men inte då??DS)
Otur :shock: Fråga där du köper piggarna hur du ska göra.
:wink:

Jag har Steg 4 i min V70 D4 AWD 2015. Om du vill h[…]

De som har problem med ombordsladdaren har kunnat […]

Ljud från koppling

Rasslar det lika om du trycker lite lätt p&ar[…]

Money talks. Med begränsade resurser så[…]