Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Inte designar de om handtaget på en utgående modell,kostar för mycket så istället snålar de in och tar bort låset och ersätter det men en plugg :roll:
Användarvisningsbild
av Nexus
torre05 skrev:ja men det där är ju också en ändring och kostar troligen lika mycket pengar
Trycka i en plastplugg istället för montera ett lås kan ju knappast bli dyrare.....
Användarvisningsbild
av Nexus
jag ger upp. Hur som hellst så är "pluggen" istället för ett lås som satt där på 855 och tidiga v70 oberoende på bilens utrustningslista! Finns ingen list köpa utan luckan för lås.
av 2444ever
Har för mig att enligt instr.bok för min v70 så är det ett "lås" enbart för s70, där "låset" bara har 2 lägen, av och på om bagaget skall ingå i centrallåset eller något sånt. Får väl kolla upp det vid tillfälle. Kanske var annorlunda för 850.
av torre05
jaha okej kanske det är så, men nu vet jag iaf att det är ett slags lås iaf eller det kan finnas ett lås där eller nåt sånt iaf är det väl. ville egentligen bara veta vad det är till för om det är något viktig eller så
Bromsrör höger fram

Är nipplarna avsedda för enkel eller dub[…]

Värmare XC60 22-

Tycker det funkar bra ändå. Min kollega[…]

Hej Per. Jag har nämligen samma problem nu. […]