- mån 24 jan 2011, 00:22
Ha full respekt för bagen, den löser väldigt enkelt sålänge vi inte talar om tvåstegs bags, dom är lite knepigare.
Dom går alldeles utmärkt att lösa ut med lite otur. Att vi inte har några direkta olyckor med dödlig utgång som iallafall rapporterats i sverige är inte, för att inga incidenter hänt. Det är för att folk utbildats till att inte ha näsan över dom, och för att vi behandlar dom med respekt och kunskap för att undvika skador på människor och egendom.
wistfors skrev:kanon med bra beskrivning tack ska ni ha och airbagen är inget o oroa sig för om ni inte går på strömDet här om bags så talar du om skrönor nu eller? För du talar definitivt inte av erfarenhet eller utbildning.är faktist rätt så tåliga och utlöses inte av misstag.
om någon vänligperson som har dimljus på sin bild frå denna väldigt gärna ta kort i sin säkrings box då jag är väldigt osäker på om jag ens har dimljus relä i min knapp o lysen finns men händer inget när man sätter på knappen lyser ej.
Mvh viktor
Ha full respekt för bagen, den löser väldigt enkelt sålänge vi inte talar om tvåstegs bags, dom är lite knepigare.
Dom går alldeles utmärkt att lösa ut med lite otur. Att vi inte har några direkta olyckor med dödlig utgång som iallafall rapporterats i sverige är inte, för att inga incidenter hänt. Det är för att folk utbildats till att inte ha näsan över dom, och för att vi behandlar dom med respekt och kunskap för att undvika skador på människor och egendom.
är faktist rätt så tåliga och utlöses inte av misstag.
- By jontemalmö