Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Hilmer
Jag skulle gärna sett att dom som har original hund/lastgaller till 855/V70 tog lite bilder och postade här, vill se hur pass långt ut dom går i sidorna bl a och hur dom i övrigt är uppbyggda. Vill även se bilder på original galler som man skärmar av mellan de två halvorna baktill, vill se dess utformning och monteringsätt.
Jag har de båda hundgrindarna bak men skulle ev vilja byta ut mittgaller och främre galler ifall det är någorlunda vettigt utformat.
Dom är ju rätt dyra så jag vill inte köpa utan att vara säker på att jag kommer att bli nöjd;)

Om nu tråden skulle ha hamnat fel så ber jag om ursäkt, visste ärligt talat inte var den skulle vara annars om inte här.
Användarvisningsbild
av Hilmer
Tack! Grindarna har jag redan och jag vill helst se hur det är monterat ihop, vill se hur det monteras och hur det är utformat vid ryggstödet. En anledning är att jag har hembyggda mellanväggar som det är nu, vill gärna se ifall dessa överhuvudtaget går att få ihop med original lastgaller eller ej. För i så fall är det ju enklare att även köpa nya mellanväggar- Problemet är att vi har två bilar som skall utrustas och det springer snabbt iväg i pengar...

Hade jag haft ditt körmönster och ä[…]

Det där borde ju vara ett lämpligt repob[…]

Spolning av automatlåda

Aja men den kan väl lika gärna rasa f&[…]

Trådens rubrik är vad man har gjort f&[…]