Moderator: Moderatorer
#27 skrev:Nej.attans då.. har ett som är trasigt, undra va det kostar på preem :/
#27 skrev:60-70kr styck men byt alla fem.måste man det eller? dom är inte så gamla, under 6 månader sedan jag bytte alla..
*pettson* skrev:Ja dom byts inte styckvis om ett skadas. Men ta även reda på VARFÖR ett skadades.Jag tror det var jag själv som drog sönder det när jag lossade på det, fick samma problem jag hade för ett tag sedan att bilen inte gick att starta efter jag hade flyttat den 10 meter, dvs kallkört i 30 sek eller nåt om inte mindre..
coldhand skrev:nöd är nöd.. köp ett stift.*pettson* skrev:Ja dom byts inte styckvis om ett skadas. Men ta även reda på VARFÖR ett skadades.Jag tror det var jag själv som drog sönder det när jag lossade på det, fick samma problem jag hade för ett tag sedan att bilen inte gick att starta efter jag hade flyttat den 10 meter, dvs kallkört i 30 sek eller nåt om inte mindre..
Grejen är att jag inte har råd med 5 nya stift just nu, kanske till helgen eller så men måste ju ta sig till jobbet utan att det rycker och håller på :)
*pettson* skrev:yes, skruvade i ett på lunchen, funkar prima så det får gå nu :)coldhand skrev:nöd är nöd.. köp ett stift.*pettson* skrev:Ja dom byts inte styckvis om ett skadas. Men ta även reda på VARFÖR ett skadades.Jag tror det var jag själv som drog sönder det när jag lossade på det, fick samma problem jag hade för ett tag sedan att bilen inte gick att starta efter jag hade flyttat den 10 meter, dvs kallkört i 30 sek eller nåt om inte mindre..
Grejen är att jag inte har råd med 5 nya stift just nu, kanske till helgen eller så men måste ju ta sig till jobbet utan att det rycker och håller på :)
Det är det lilla start/stopp batteriet. Du ka[…]