Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mollan
Hej !

Jag är alldeles ny på detta forumet och hoppas att jag här kan få hjälp med mitt problem. Jag har en V70 GLT 99 som jag måste byta högre inre styrled på. Undra nu om det är någon som har erfarenhet av Biltemas styrleder och deras kvalitet om man då jämför med Mekonomen och Volvo. Det skiljer ca 600 kr mellan Biltema och Volvo, Mekonomen hamnar nånstans däremellan.
Jag har tidigare använt delar såsom stbilisatorstag och handbromsbackar mm från Biltema och detta har funkat utmärkt och till mycket bra priser.

Mvh Mollan
Användarvisningsbild
av G-kraft
Tror inte att det ska vara problem,,,har hört så mycket om att det är nästan samma kvalite på mekonomen och bilia delar...tillverkas av samma material. ( INTE ALLA DELAR !! ) och ändå hålla....

Hade en vän som köpte bromskivor från biltema till hans BMW 320, e46 årsm.02, för ca 1 år sen...håller fortfarande bra prestanda...aldrig haft problem...

Men volvo är volvo, de vill tjäna pengar ju.....säger att deras saker är bäst, ändå när vissa saker inte håller i längden....men det är upp till dig,..
AC & kylfläkt

Köpte en av Trodo som skickades med brunt oms[…]

Jaha, det är en större modell ser jag.[…]

Byte inre styrled

Var under bilen och skulle lokalisera min läc[…]

Bromsbekymmer

@Erik Å , Jag monterade faktiskt av oken fr[…]