Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av buddha88
Lången skrev:Okej, vad är det som går sönder på dom då? Vad är vanligaste felen såatt sägs? Och hur upptäcker jag dom viden provkörning tex?
vid provkörningen vet ja inte hur man märker om d e fel på dom förrutom att man ska lyssna efter oljud, o så ska man ju så klart prova att d funkar, olje byten e väldigt viktiga o så ska man va noga så man inte kör me all slags skit olja, men själv skulle ja välja haldex, d funkar bättre o så har man 4WD direkt när d släpper fram :-)-)
av volvofantast
man skall ha samma däck mönster fram och bak och samma mönsterdjup på awd med viskokoppling.jag hade också hellre köpt en awd med haldex.Ställ dig frågan varför dom vill byta ner sig i årsmodell till din bil?
Användarvisningsbild
av buddha88
samma storlek o samma mönsterdjup ska du ha på haldex me, inte bara på visko, om du nu ska byta iaf så ha me dig samma storlek på reservhjulet i skuffen, eller så köper du skum, för har du 16 " på alla 4 hjul o 15" på reserven o du får punka så kan du inte köra me den för då blir d dyrt

På höger sida lykta på min v60cc […]

D5 (som i sammanhang om senaste 90-serien alltid &[…]

Hej Jag har en silverfärgad s90 från 20[…]

Hej. Jag behöver lite idéer om vad so[…]