Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av buddha88
Hej!

Jag tänkte försöka mig på o koppla dit extra ljusen på min s70 IGEN, har gjort likadant på alla mina bilar men d e bara s70:n d inte går o göra d på, då menar ja me relä o hela köret, e d nåt speciellt man ska göra på dom här bilarna, blir galen när d inte funkar på just s70 -00 :evil: dom funkar i typ 10 min sen inte mer, säkring e hel, relä e hel men inget ljus, den här e bara på s70:n inte på 740:n eller 850:n?????????
Användarvisningsbild
av Nexus
på min fungerar det göra som på gamla goda tiden,ta styrströmmen från helljuskabeln vid lycktan. Har kopplat på V70N efter samma princip utan minsta problem
Användarvisningsbild
av buddha88
Phantom skrev:Berätta vilka sorts extraljus du ska montera så får du bra svar :)
kvittar vilka ljus, d e så på vad man än kopplar på
Användarvisningsbild
av buddha88
Grammse skrev:på min fungerar det göra som på gamla goda tiden,ta styrströmmen från helljuskabeln vid lycktan. Har kopplat på V70N efter samma princip utan minsta problem
vilken väg drar ni kablarna, igenom nedre luftintaget eller vid grillen, för ibland så slockna dom när man slog igen huven, fast d va isolerat så kablarna inte låg öppna :D
Prinsessan Désirée V60 2025 PE

Design och hållf. klart. Nyansval & till[…]

Vibration på höger sida

Ja, det kan bero på mycket förstå[…]

Ojämn gång

Volvo V70 2.4 Manuell, 140hk, 2000 Classic är[…]

Nordic Plus vs Ultra

XC60 Nordic plus: där man kan välja till[…]