Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av *pettson*
Förlåt om jag inte ger dej ett värde men egentligen är det oväsentligt.. Bara det att du HAR ett ohmvärde som är högre än noll. Eller lägre än avbrott, lär göra så spolen fungerar.
Varför går du inte på pudelns kärna direkt istället för att vandra som en katt runt het gröt? Har du kollat så du har gas i systemet? Det har du antagligen inte och därför startar inte kompressorn. Det är nog den bittra sanningen.
js1 skrev:Varför går du inte på pudelns kärna direkt istället för att vandra som en katt runt het gröt? Har du kollat så du har gas i systemet? Det har du antagligen inte och därför startar inte kompressorn. Det är nog den bittra sanningen.
TROR DU INTE ATT JAG HAR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
metalman skrev:
js1 skrev:Varför går du inte på pudelns kärna direkt istället för att vandra som en katt runt het gröt? Har du kollat så du har gas i systemet? Det har du antagligen inte och därför startar inte kompressorn. Det är nog den bittra sanningen.
TROR DU INTE ATT JAG HAR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nej. Jag fick det intrycket eftersom du har flera trådar igång som egentligen behandlar samma problem. Det var ett råd i all välmening men jag ska inte besvära dig mer! ?:-/
Jag har nu mätt avståndet mellan remskiva och magnetkopplingen och jag fick in 1 mm:s bladmått där så det får nog göras en liten schimsning på den. Är det komplecerat? Kan man göra det när kompressorn är på plats el. måste jag demontera den?
av *pettson*
metalman skrev:Jag har nu mätt avståndet mellan remskiva och magnetkopplingen och jag fick in 1 mm:s bladmått där så det får nog göras en liten schimsning på den. Är det komplecerat? Kan man göra det när kompressorn är på plats el. måste jag demontera den?
Sök här iforumet så lär du finna om det.
Jordpunkt V70-12

Du bör få kontakt till jord där. O[…]

Halvljus

Kolla jordpunkterna för lamphusen fram. 31/11[…]

Ojämn gång.

Marelli-spjäll hmm möjligt fel. Testa at[…]

Bensinpump till B27A 1978?

Jag håller med om att 1389447 förmodlig[…]