Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Marlboroman
ThomasDFF skrev:Tjena satt också och funderade på det där men det jag kom fram till var att en så kallad Hybrid dump är lätt det bästa om du åker med Luftmassemätare
Hybrid är ju den bästa kompromissen, men absolut bäst är återcirkulerande. Ska man få en öppen eller hybrid att funka perfekt så lär man ha ett map-styrt sprut, så enkelt är det.

Bästa återcirkulerande ventilen om man vill ha nåt värre än original? Bosch har en allt annat än flashig i plast med 25mm anslutningar. Funkar klockrent och för 275:-/st så får man mycket funktion och kvalitet för pengarna.
av Lången
Grammse skrev:sen kan man räkna med att få reg besiktning om man blir stoppad i flygande besiktning. bara en tanke som bör ha i bakhuvudet :P
Det har jag aldrig hört att nån har råkat ut för! Då ska lagens långa arm ha en dålig dag isf.
Användarvisningsbild
av Marlboroman
Lången skrev:
Grammse skrev:sen kan man räkna med att få reg besiktning om man blir stoppad i flygande besiktning. bara en tanke som bör ha i bakhuvudet :P
Det har jag aldrig hört att nån har råkat ut för! Då ska lagens långa arm ha en dålig dag isf.
Finns ett gäng som åkt på den niten. Är ju ovanligt, men det har skett. Och att få en reg.besiktning är inte alls roligt. Det finns inget riktigt enkelt sätt att lösa problemet om man hamnar där tyvärr.

Hej. Jag delar ut internet från min mobiltel[…]

SKF eller Gates är nog mest en fråga om[…]

Tack för svar. Ps. Hannade i fel forum, moder[…]

Välkommen ut i trafiken

Har beställt på www.trodo.se. Det var […]