Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av dalldall
undrar bara vad det kan kosta att få reparera följande på volvo?? handbromsbackar, skivor o klossar bak,+ nåt läckage vid servobehållaren, skall göra vid en bekants bil och vill inte ta för mycket betalt!
av *pettson*
dalldall skrev:undrar bara vad det kan kosta att få reparera följande på volvo?? handbromsbackar, skivor o klossar bak,+ nåt läckage vid servobehållaren, skall göra vid en bekants bil och vill inte ta för mycket betalt!
Istället för att vända dej hit och vi ska gissa så kan du ju ta telefonen och ringa?
Säg att DU vill lämna in din bil för den typen av rep. Då får du ju ett aktuellt pris..
av dalldall
jo det är ju enklast, hatar bara att snacka med folk, är lite folkilsken! tänkte att nån här borde ju ha gjort det på bilia!
av *pettson*
dalldall skrev:jo det är ju enklast, hatar bara att snacka med folk, är lite folkilsken! tänkte att nån här borde ju ha gjort det på bilia!
Här snackar du också med folk.. men via tangentbordet.
av CoqRouge
Är inte din bekant själv intresserad av att veta vad dessa åtgärder kostar på auk Volvoverkstad.
Om mina kompisar tog lika mycket (eller strax under) som auk verkstad skulle jag nog ändå välja verkstaden.

Fråga vad din bekant är beredd att betala..

I veckan har besiktning bokats, blev hos Besikta f[…]

AC problem V70 2016 D3

Teoretiskt sett kanske CEM kan känna av att d[…]

Jag är ledsen, men din argumentation g&arin[…]

Går det stänga av denna permanent? Har […]