Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av perca
Hej jag har demonterat värmefläkten i min 855 95:a (Den verkar ha skurit ihop) och jag tänkte ta isär den för att smörja upp den som jag har läst i tidigare inlägg att man kan göra själv. Vad jag däremot inte kan hitta i tidigare inlägg eller i haynes bok är hur man tar isär själva fläkten eller kåpan från motorn. Pettson skrev i ett tidigare inlägg att man inte behövde vara raktforskare för att ta isär den... Tja raketforskare eller inte... jag behöver lite hjälp!

Mvh //Perca
av *pettson*
perca skrev:Hej jag har demonterat värmefläkten i min 855 95:a (Den verkar ha skurit ihop) och jag tänkte ta isär den för att smörja upp den som jag har läst i tidigare inlägg att man kan göra själv. Vad jag däremot inte kan hitta i tidigare inlägg eller i haynes bok är hur man tar isär själva fläkten eller kåpan från motorn. Pettson skrev i ett tidigare inlägg att man inte behövde vara raktforskare för att ta isär den... Tja raketforskare eller inte... jag behöver lite hjälp!

Mvh //Perca
Gör så att du skickar mej ett mail så ska jag maila dej anvisningar om hur man tar isär motorn.

I veckan har besiktning bokats, blev hos Besikta f[…]

AC problem V70 2016 D3

Teoretiskt sett kanske CEM kan känna av att d[…]

Jag är ledsen, men din argumentation g&arin[…]

Går det stänga av denna permanent? Har […]