Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hänger på här fast min fråga är om det finns i en 855 -97.
mailade volvo och fick följande svar:
Hej och god morgon

Det är ej fördragit finns sats att köpa det nr: 9184607
som kostar 500 kr inkl.moms.

: frågade dock inte om 855 men det borde väl vara samma tycker jag
Ok, satt och funderade lite på det igår om man inte kan fixa det på något smifigt sätt och sen "sno" ström från baklampan eller liknande. Någon som vet om det hade funkat?
855glt-97 skrev:Ok, satt och funderade lite på det igår om man inte kan fixa det på något smifigt sätt och sen "sno" ström från baklampan eller liknande. Någon som vet om det hade funkat?
Om man tar ström från en baklampa är kanske risken att glödtrådsvakten börjar bråka, jag tar ström till mitt 12V uttag i bakluckan från elen till släpvagnskontakten.
Mikael G skrev:
855glt-97 skrev:Ok, satt och funderade lite på det igår om man inte kan fixa det på något smifigt sätt och sen "sno" ström från baklampan eller liknande. Någon som vet om det hade funkat?
Om man tar ström från en baklampa är kanske risken att glödtrådsvakten börjar bråka, jag tar ström till mitt 12V uttag i bakluckan från elen till släpvagnskontakten.
Lät ju som en kanon ide
sewe skrev:Varför vill ni ha det, fattar inte :)
För min del är det för att slippa dra förlängningskabel till kylväskan
Användarvisningsbild
av Claes74
855glt-97 skrev:
sewe skrev:Varför vill ni ha det, fattar inte :)
För min del är det för att slippa dra förlängningskabel till kylväskan

samma här
Vill bara säga tack till Mikael G för tipset. Hittade desutom ett uttag som blev perfekt på tradera. Är det fler som är sugna så ligger där ett till ute nu. http://www.tradera.com/auction/auction. ... d=69736809

Poäng på det där med displayer, me[…]

Jag kopplade in å körde testen för[…]

Tar man bort skatterna får man mer öve[…]

Den "vanliga" facelift-grillen har kro[…]