Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Loner
Berggren skrev:200:- på jönköpimgs bildemontering...
Det var ett riktigt bra pris du fick!

/L
av Quaint
Berggren skrev:200:- på jönköpimgs bildemontering...
Hmmm hörde i går.. de skulle ha 1250.- för den... hur lyckas du få ner den till 200.- ??? :???:
av Berggren
Man plockar bort den ur nån bil på gården.... men tyvärr får man besöka dom rätt ofta för att hitta nån... sen har man ju blivit stammis där ju :lol:
av Burken
ohh de tar 1500kr för en på karstorps bildemontering....

jag vill verkligen flytta till jönköping :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av Ramon
Har lite fundering kring JB. Ifall jag förstått rätt är det endast "självplock"? Isf är det ju skitbra, gillar inte när de har prylarna på lager så får man fråga över disk... Mycket roligare att gå omkring och se på prylarna själv, då är ju chansen mkt större att man hittar något man först inte tänkt köpa :D Sen så är de ju billigare med, man slipper ju betala verkstadsmän för demontering osv. Sen undrar jag ifall någon vet ifall de även skickar ut varor via postorder eller liknande? Bor ju drygt en timme från Jönköping så det är iofs inga problem ifall de inte gör det :D
av Berggren
Jb har inte bara självplock, det som inte finns på självplocket finns ofttast via disken..
Jag vet att dom skickar över hela sverige med posten dock kan jag inte svara på om det är endast för bilfirmor men det tror jag inte.. dock vet jag att bilfirmor har företräde på bildelarna så det finns inte alltid delarna man söker..

Enda nackdelen med Jb är att dom stänger 16:30 mån tis ons o fredag.. dom har öppet till 18 på torsdagar och inte öppet på helgerna..

men kniper det nån gång så kan ni ju alltid pm mig så kanske vi kan komma överrens på nåt sätt att jag kan fixa delarna.. OBS jag har ingen direkt rabatt där... priset variera på vem som står i disken..

Jag är på JB nästan varje torsdag...
Användarvisningsbild
av Ramon
Okej, jag förstår! Tackar för ett snabbt och bra svar!

Mycket tråkigt att det överhuvudtaget h[…]

Problem med dörrlås v60

Klockrent. Exakt samma felbeskrivning som mitt pr[…]

Uppdatering går inte in?

Du kan testa att göra en omstart av bilens […]

https://ato24.de/de/ravenol-t-iv-fluid.html Best&[…]