- fre 03 nov 2023, 11:48
Tjena! jag har letat i varenda vrå på hela internet känns det som men kan inte hitta någon vidare info om detta. Jag hade planerat att sätta in en slangvärmare från biltema i min v70. Anledningen till detta är att jag behövde någon relativt billig lösning för att den inte ska lämna mig strandad i fjällen i vinter (igen).
Mitt problem är att jag inte kan hitta någon information om det ens går att ha slangvärmare på min bil eller om det bara är en sån kontaktvärmare som gäller?
Min andra fråga är: ifall det går att ha en slangvärmare, vet någon vilken storlek det ska vara samt vart den ska monteras? Biltema säljer nämligen en modell som är 34mm och en 32mm.
Tack på förhand!
Mitt problem är att jag inte kan hitta någon information om det ens går att ha slangvärmare på min bil eller om det bara är en sån kontaktvärmare som gäller?
Min andra fråga är: ifall det går att ha en slangvärmare, vet någon vilken storlek det ska vara samt vart den ska monteras? Biltema säljer nämligen en modell som är 34mm och en 32mm.
Tack på förhand!