- tis 21 mar 2023, 20:23
#1534850
Slipa aldrig kontaktytor såvida de inte är uppenbart oxiderade, bättre med elektronikspray i längden eller 556 kortsiktigt.
Sliprepor försämrar kontaktytan.
Joelholgersson skrev: ↑tis 21 mar 2023, 09:59Hmm du skriver 99 i början av tråden, men nu anger du 97 ?
VOLVO S70 Sedan 2.0, 126 Hk, [874], Produktionsperiod: 1997/01 Motorkod: B 5202 FS. Detta är min fordonsinformation![]()
10.7 V mätte jag upp med det gamla relät, jag löste problemet kortsiktigt först med att sandpappra på kontakt ytan på det gamla relät. Då fick jag 12v vid bränslepumpen. Men nu med det nya relät jag jag inte mätt upp några siffror än.
Slipa aldrig kontaktytor såvida de inte är uppenbart oxiderade, bättre med elektronikspray i längden eller 556 kortsiktigt.
Sliprepor försämrar kontaktytan.
BMW i3 sportpaket 2019 (slitbil t/r arbetet + vinterkörning i saltslask)
S70 2,5T 193hk man 1999 blir skattefri 2028-nov
S70 2,5 170hk aut 1997 blir skattefri 2027-mars
S70 2,5T 193hk man 1999 blir skattefri 2028-nov

S70 2,5 170hk aut 1997 blir skattefri 2027-mars
