Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Vill bara tacka alla för hjälpen bilen starta idag. Har inte gjort något vad jag vet som kan ha hjälpt. Så kanske det bara var något tillfälligt fel. Det jag kan komma på som jag har gjort var att ta bort relä och satt dit den igen så kanske bara glapa eller liknade. Eller så var det bara ett tillfälligt fel :o men som sagt vill tacka er för hjälpen jag har lärt mig lite nya saker också tack vare er
Användarvisningsbild
av GLIZ
Dennis92 skrev:Vill bara tacka alla för hjälpen bilen starta idag. Har inte gjort något vad jag vet som kan ha hjälpt. Så kanske det bara var något tillfälligt fel. Det jag kan komma på som jag har gjort var att ta bort relä och satt dit den igen så kanske bara glapa eller liknade. Eller så var det bara ett tillfälligt fel :o men som sagt vill tacka er för hjälpen jag har lärt mig lite nya saker också tack vare er
Så betedde sig min s80 också innan den la av helt så va beredd på att den kan strula igen.

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

När min immo strulade så räckte det med att man ryckte ur nyckeln ur rattlåset, tryckte in den distinkt igen och sen startade bilen. Antar att manövern ruskade om antennringen tillräckligt för att den skulle få kontakt. Smorde upp kontakten på antennringen och sen har det inte hänt fler gånger (ta i trä) :P

Tjena på er längesen sist. Jo jag m&ar[…]

Byta inre drivknut problem

Hur har det gått? Samtidigt nyfiken på[…]

Hej! Jag har en Volvo V70 2,4T, 2001, 365 000 km[…]

Tre år med Volvo V90 CC

Ovanstående livslängd på bromsbel[…]